Valborg

98 % av dagens ungdomar var ju säkert ute och krökade igår i och med att ju rent faktiskt var Valborg. De vi ungdomar firar är ju "första fyllan utomhus i år" och många firar säkert också "första fyllan" på denna dagen. Helt ärligt så förstår jag inte hur föräldrar kan släppa ut sina barn eftersom att nästan alla krökar då och de vet dem. Konstigt..

I alla fall så friade jag min Valborg på "tippen" som de kallas. De ligger i Erikslund på en stor kulle. De fanns en stor brasa och en kör och allt men där var såklart inte jag. Jag satt inne i skogen och drack minttu och rökte cigg och umgicks med alla ungdomar i hela täby i princip. Kul var de självklart men jag kommer inte ihåg så jätte mycket 😢. Men i slutet av kvällen så skulle jag ju hem och då hämtade mamma mig. Min vän skulle följa med men ville gå åt fel håll så hon gjorde de. Haha.

De var kort om min Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0